Înregistrări telefonice cu Nicolae Juravschi. Plus Stenograma


Nicolae Juravschi nu mai este doar dublu-campion olimpic. Mai nou este și dublu mincinos că vine la emisiune. Prima dată s-a întâmplat înaintea ultimelor alegeri de la CNO, când mi-a promis că vine la emisiunea Lumea Sportului și m-a mințit. N-a venit, anunțându-mă cu 2 ore înainte de emisiune că s-a răzgândit. 

Acum, la un an și jumătate distanță, a mers și mai departe. Ne-a păcălit că vine la SPORT8 și cu 15 minute înainte de emisiune că este pe drum, după care a zis că nu mai vine. 

Cum a fost invitat Nicolae Juravschi la emisiunea SPORT8 de la TV8. Dovada că Juravschi ne-a mințit: text și audio.

27 aprilie call_15.00 
Producător SPORT8: Am vrea să vă facem o invitație pentru luni să veniți la emisiunea noastră? 
Juravschi: La cine la emisiune? 
Producător SPORT8: La Sandu Grecu. 
Juravschi: Asta voi vreți sau el vrea? 
Producător SPORT8: Noi toți vrem. O să discutăm despre Arena Chișinău și alte subiecte, probabil. 
Juravschi: Ok. Da, e bine.
Producător SPORT8: Sunteți de acord? 
Juravschi: Da, desigur.

30 aprilie, call_09.41 
Producător SPORT8: Nu s-a schimbat nimic, noi vă așteptăm diseară? 
Juravschi: La ce oră, încă o dată? 
Producător SPORT8: La fără 15 opt trebuie să fiți la noi. 
Juravschi: Îhî. E ok... 
Producător SPORT8: Vă mai sun înainte sau e bătut în cuie? 
Juravschi: S-ar putea pe la vreo 3, dar da, vin. 
Producător SPORT8: Merci mult și o zi bună. 

30 aprilie, call_16.53
Producător SPORT8: Vă mai sunt ca să vă reamintesc și să fiu sigură că veniți. 
Juravschi: Așa, la 8, da? 
Producător SPORT8: Da 
Juravschi: Eu nu vin la cravată? Vin în tricou. Ok.  

30 aprilie, call_19.45
Producător SPORT8: Domnule Juravschi, unde sunteți?
Juravschi: Iată vin, ajung imediat. Parchez imediat. Hi-hi. Mai este cineva sau numai eu? 
Producător SPORT8: Este și domnul Carp. 
Juravschi: Cine-i aista? 
Producător SPORT8: Coleg de-al dvs. 
Juravschi: A, nu, nu vin eu. Trebuia să mă preîntâmpinați că-i Carp, șmarp. Nu am eu treabă cu Carp. La revedere, gata. Astea sunt variantele lui Sandu Grecu, la revedere.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune