Fotbalistul moldovean al anului 2017. Votăm

Pagina de Facebook a Federației de fotbal a anunțat astăzi că Anul acesta, în cadrul Galei Laureaților Fotbalului Moldovenesc va fi decernat un premiu special - Simpatia Publicului, prin care va fi numit cel mai bun jucător al anului în viziunea suporterilor. Decide tu cine merită premiul special! 🏅 VOTEAZĂ AICI: goo.gl/27XSYN


M-am grăbit să merg pe linkul de mai sus, am completat rapid formularul, care este foarte simplu: nume, email si numele jucătorului. Primele 2 le-am bifat dintr-un foc, iar când am ajuns să scriu numele jucătorului, care în opinia mea a fost cel mai bun în acest an... pauză. Și stau și mă gândesc. Cine? Chiar cine a fost cel mai bun?

Cu tot respectul pentru fotbaliștii noștri. Avem mai mulți jucători buni. Iar în acest an au apărut și alții, care dau speranțe. Însă unul, care să fie peste toți ceilalți chiar nu văd. Pur și simplu.

Putem să-i dăm trofeul lui Ioniță. Doar pentru faptul că joacă în Serie A. În rest nu s-a remarcat cu nimic. Gațcan a avut și el un an modest, fără realizări deosebite. Însă joacă într-un campionat tare. Epureanu. Parcă a fost vicecampion al Turciei. Dar la Națională - nimic. Pare rău. Ăștia sunt cei 3, care joacă la echipe din campionate net superioare celorlalte pe la care mai sunt moldoveni, inclusiv Divizia Națională. Dar. La echipa Națională, unde în mod normal ar trebui să fie lideri, să care echipa în spate... Mai bine tac.


Iar la Națională s-au remarcat așa jucători ca Plătică - cel mai bun în ultimele 2 meciuri - singurele în care Dobrovolski i-a încredințat un loc de titular. Probabil că regretă că nu l-a introdus mai devreme. Ce ține de mine, eu l-am informat constant pe selecționer despre progresul și forma bună a lui Plătică. 

S-a remarcat Anton. Acel Anton, care odată transferat la Șerif parcă a prins aripi și joacă din ce în ce mai bine nu doar în campionat, dar și în cupele europene. 

S-a remarcat Posmac. Aceeași poveste ca a lui Anton.

Și s-a remarcat Ambros. Probabil că eu l-am remarcat mai mult decât alții, care ar fi fost mai indicat să-l remarce... Chiar am vrut la un moment dat să scriu ceva pe blog despre progresul lui, dar n-am mai găsit timp. Pentru mine, însă, acest van Basten din Hîncești este cel mai bun atacant moldovean al momentului. 

Cam dintre aceștia se va alege, cred eu, viitorul fotbalist moldovean al anului. Ce ține de mine, eu voi vota totuși cu Sergiu Plătică. Cu un mic avans, o doză de subiectivism și cu speranța că va continua să muncească și să crească la fel cum a făcut-o până acum. 

Doritorii pot vota și aici, pe blog, jucătorul care merită cel mai mult să fie numit cel mai bun în anul 2017. Iar în comentarii vă puteți spune părerea: de ce anume cutărescu și nu altul. Un an nou fotbalistic mai bun să avem!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune